Eventim en TivoliVredenburg gaan samenwerken

/, Sales/Eventim en TivoliVredenburg gaan samenwerken

Eventim en TivoliVredenburg gaan samenwerken

HOOFDDORP – Met ingang van het nieuwe culturele seizoen gebruikt het Utrechtse TivoliVredenburg softwarepakket Eventim.Inhouse als kaartverkoopsysteem. TivoliVredenburg, met meer dan 1700 evenementen en ruim een miljoen bezoekers per jaar, is een van de grootste concertzalen van Nederland. Eventim.Inhouse is speciaal voor podia ontwikkeld die de kaartverkoop in eigen beheer willen organiseren en is reeds in gebruik bij meer dan 350 culturele instellingen en podia in twaalf landen.

Suzanne van Dommelen, Zakelijk Directeur van TivoliVredenburg: “Deze samenwerking valt goed op zijn plek. Omdat wij zes verschillende zalen hebben, zowel geplaceerd als ongeplaceerd verkopen en omdat een deel van onze bezoekers gehecht is aan de service van een fysiek verkooppunt, zijn wij een veeleisende partij. Eventim.Inhouse is een softwarepakket dat ons in verregaande mate kan ondersteunen waardoor wij nog meer ruimte en middelen krijgen om de ambities op andere vlakken te realiseren. Denk daarbij ook aan het optimaliseren van de customer journey voor onze bezoekers.“

Henk Schuit, directeur Eventim Nederland, is blij met de nieuwe verbintenis. “Het is fantastisch om TivoliVredenburg tot onze bijzondere klantenkring te mogen rekenen. We doen er alles aan om ons als ticketer te onderscheiden door het bieden van dienstverlening die verder gaat dan alleen het verkopen van tickets. Met die aanpak stellen we organisaties niet alleen in staat om efficiënter te opereren, maar vooral dat de focus nog meer kan komen te liggen op het creëren en mogelijk maken van hoogstaand live entertainment voor een breed publiek. Iets waar niet alleen Eventim, maar ook de branche en consument van profiteren.”

2018-09-06T08:54:55+00:00