Ontwikkelingen op gebied van marketing

//Ontwikkelingen op gebied van marketing

Ontwikkelingen op gebied van marketing

Facebook past zijn tijdlijn aan. Deze verandering komt neer op: meer berichten van vrienden, minder van bedrijven en organisaties. Maar we verwachten dit het hoofd te kunnen bieden, want we staan namelijk op het punt om als eerste ticketverkoper van Nederland iamPOP in gebruik te nemen, zodat we Facebook-gebruikers via Facebook Messenger nog directer kunnen benaderen. Volg je onze Facebook pagina al? Dan zal je de nieuwe benadering de komende weken vanzelf meekrijgen.

De afgelopen jaar ingezette koers van het personaliseren van onze marketinguitingen, zullen we de komende maanden verder uitbreiden. Naast onze nieuwsbrieven, gaan binnenkort ook onze homepage en app een steeds persoonlijker tintje krijgen. Daarnaast gaan onze display- en remarketingactiviteiten een impuls krijgen door een nieuwe samenwerking met Adroll, waardoor we nu ook beter zichtbaar zullen zijn op websites waar Google Adwords niet aanwezig is. Vooral in onze continue strijd met de secundaire markt een welkome aanvulling op onze online aanwezigheid.

2018-03-15T13:55:50+00:00